Blogolj!

Ujjszopogatás vírus idején

Fotó: KFC

Még a vírus előtt készítette a KFC azt a reklámkampányát, melyet pont a vírus idejére időzítettek. A plakátokon az étterem vendégei elégedetten nyalogatják az ujjaikat.

Ha van rosszul időzített reklám, akkor a KFC ujjszopogatós plakátjai az iskolapéldái ennek. Hisz ahogy a magyar ember is mondja, egy jó étel után mind a tíz ujjunkat megnyaljuk, de most pont abban a helyzetben vagyunk, mikor még az étellel sem nagyon ajánlatos kézzel érni.

A Nagy-Britanniában futó kampány persze az angolok ingerküszöbét is átlépte és sorra pamaszolták a reklámhatóságnak, hogy nem nagyon szeretnének ujjszopogatós embereket nézni a vírus idején.

"Nem ez a megfelelő idő egy ilyen kampány adásba küldésére, így inkább a szüneteltetése mellett döntöttünk. Viszont nagyon büszkék vagyunk erre a munkára, ezért egy későbbi időpontban újraindítjuk" 

- nyilatkozta a KFC szóvivője, miután leállították a kampányt.

https://gorbetukor.blogstar.hu/./pages/gorbetukor/contents/blog/91718/pics/lead_800x600.jpg
 
Feliratkozás blogértesítőre

Ha mindennap szeretnél értesülni a legfrissebb bejegyzésekről, akkor iratkozz fel a blogértesítőre.

Feliratkozom

Ezeket a cikkeket olvastad már?